BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 22, 2011

marilah kita belajar TITAS


Isnin ni ada paper TITAS ngan ELP. ELP kurang risau sikit.. Bajet aku ni ada darah mat salleh. so... speaking xde problem.. hahahaha.... melampau betol.. TITAS tu yang masalah. banyak sangat fakta. sampai aku da tak tau mana auta mana fakta. bg aku semua fakta.
Al- Khawarizmi, Ibnu Khaldun, Maharaja Mikado Meiji, Mahatma Ghandi, Kung Fu Tze, sape ntah lagi nama tokoh yang aku belajar.. sekarang semua da mix up together. sampai aku leh cakap Mikado Meiji tu seorang Pakar bedah. macam betol je... OH MOMMY.... Help me..!!!
Baik la aku rehat... Sok baca balik... Susun balik data dalam kepala aku yang genius sangat. hahahaha... Apa ye plan esok??? DUSHHH2x... Gila punya pinoQyo... Esok kata nak study TITAS.. leh lak pasang niat nak keluar.... tp kalau nak kuar sekejap pon ape la salahnye kan?? DUSH2x... PinoQyo... X bleh kuar!!! hahahahaha.
p/s- Sabar la PINOQYO..
P/S/S- Peduli apa aku..!! hahahahah

0 comments: