BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 23, 2011

Nasik Kandar Langkapuri TERBAEK..

Macam mana nak cerita ye? orang cakap, kalau da rezeki, kita malas macam mana pon xkan lari rezeki tu. well, nak cerita kat sini, kat rumah aku ada kedai nasik kandar. nama kedai tu, restoran langkapuri. kenapa langkapuri??? ada siapa kisah ke??? aku nak cerita rasa sedap nasik kandar tu pon x guna sebab korang bukan leh rasa pon kan? baik aku cerita ape yang aku dapat hari ni.
macam ni ye. aku kat rumah. hampir setiap weekend aku akan ada kat rumah. kenapa? sebab nak jimat dan bermanja2 ngan ibu n ayah aku(poyo x?) so, minggu ni macam biasalah.. balik la rumah.. lepas balik rumah, ari sabtu yaitu hari ni, tiba2 ayah aku sih beli nasik kandar tu sebab kelaparan yang teramat sangat... yippeeee... makan nasik kandar minggu ni.... hehehehehe...
so, jangan sesekali x percaya pada rezeki. allah kan da cakap... rezeki, da ditetapkan oleh setiap hambanya dari lahir sampai la mati nanti.. jadi... sebagai hamba allah, kita hanya perlu usaha dan usaha.. amiiinnnn....
=)

0 comments: